- Bătrânul şi marea de Ernest Hemingway (4/5)
- Cartea Mironei de Cella Serghi (4.5/5)
- Cele 13 motive de Jay Asher (3/5)
- Cireşarii (vol. 1, 2 şi 3) de Constantin Chiriţă
- Cişmigiu & Comp de Grigore Băjenaru (4/5)
- De veghe în lanul de secară de J. D. Salinger (3/5)
- Dublul de Fiodor Dostoyevsky (3.5/5)
- Elevul Dima dintr-a şaptea de Mihail Drumeş (5/5)
- Elixirul vieţii de Kenneth Oppel (3/5)
- Fior de Maggie Stiefvater (5/5)
- Flori pentru Algernon de Daniel Keys (5/5)
- Hoţul de umbre de Marc Levy (5/5)
- Invitaţie la vals de Mihail Drumeş (5/5)
- Ion de Liviu Rebreanu (4/5)
- Jurnalul unui adolescent timid de Stephen Chbosky (5/5)
- La răscruce de vânturi de Emily Bronte (5/5)
- Madame Bovary de Gustave Flaubert (3/5)
- Maitreyi de Mircea Eliade (4/5)
- Mare Tranquillitatis de Katja Millay (5/5)
- Pânza de păianjen de Cella Serghi (5/5)
- REM de Mircea Cărtărescu (4/5)
- Romeo şi Julieta de William Shakespeare (3/5)
- Scrisoare de dragoste de Mihail Drumeş (5/5)
- Strania călătorie a domnului Daldry de Marc Levy (5/5)
- Straniul caz al doctorului Jekyll şi al domnului Hyde de R. L. Stevenson (3/5)
- Şapte zile pentru o eternitate de Marc Levy (4.5/5)
Ce am citit in 2014
Abonați-vă la:
Postări (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu