- Fata de hârtie de Guillame Musso (3/5)
- Hobbitul de J. R. Tolkien (4/5)
- Belzhar de Meg Wolitzer (5/5)
- Mincinoşii de E. Lockhart (4/5)
- Toate acele lucruri pe care nu ni le-am spus de Marc Levy (4.5/5)
- Enigma Otiliei de George Călinescu (3.5/5)
- Parfumul de Patrick Suskind (3/5)
- Clopotul de sticlă de Sylvia Plath (4/5)
- Ultima noapte de dragoste, întâia noapte de război de Camil Petrescu (3/5)
- Adevărul despre cazul Harry Quebert de Joel Dicker (5/5)
- Orașe de hârtie de John Green (3/5)
- Îngeri în părul meu de Lorna Byrne (2/5)
- Oscar și Tanti Roz de Eric - Emmanuel Schmitt (5/5)
- Straniile și minunatele amărăciuni ale Avei Lavander de Leslye Walton (4/5)
- Să nu mă părăsești de Kazuo Ishiguro (5/5)
- Fata dispărută de Gillian Flynn (5/5)
- O sută de zile de fericire de Fausto Brizzi (4/5)
- Clubul mincinosilor de Mary Karr (5/5)
- Foc palid de Vladimir Nabokov (3/5)
- Sentimentul unui sfârșit de Julian Barnes (4/5)
Ce am citit în 2015
Abonați-vă la:
Postări (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu