- Avertisment - Renee Knight 4/5
- Păpușile - Cristina Nemerovschi 4/5
- Mințile lui Billy Milligan - Daniel Keyes 5/5
- Exuvii - Siona Popescu 3/5
- Toate acele locuri minunate - Jennifer Niven 5/5
- Fetița care se juca de-a Dumnezeu - Dan Lungu 3/5
- Ce mi-a șoptit o vrăbiuță - Biz Stone 3/5
- Cerul e pretutindeni - Jandy Nelson 5/5
- Iubire - Toni Morrison 3/5
- Intermitențele morții - Jose Saramago 3/5
- Printre tonuri cenușii - Ruta Sepetys 5/5
- Totul este iluminat - Jonathan Safran Foer 4/5
- Zgomotul și furia - William Faulkner 2/5
- Secolul norilor - Philippe Forest 2/5
- Băiatul Echo - Matt Haig 3/5
- Ea & El - Marc Levy 4/5
- Acum ne despărțim - Truman Capote 5/5
- Trois - Julian Barnes 4/5
- Era să fiu eu - Ali Smith 3/5
- Miss Peregrine - Ransom Riggs 4/5
- Zi după zi - David Levithan 4/5
- Penultimul vis - Angela Becerra 2/5
- Fata din tren - Paula Hawkins 5/5
- Marea călătorie a lui Amy & Roger - Morgan Matson 4/5
- Carrie - Stephen King 4/5
- Începutul tuturor lucrurilor - Roby Schneider 4/5
- Love & Misadventure - Lang Leav 3/5
- Omul de zăpadă - Jo Nesbo 4/5
Ce am citit in 2016
Abonați-vă la:
Postări (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu